Fut újabban ez a nescafés promó, lehet vele nyerni is, mint az ilyenkor szokás, akkora kampányt kapott, hogy meggyőződéses konzumidiótához méltón a jó múltkorjában legott be is regisztráltam, hogy mégis mi ez.
A honlapon végezhető, számomra nem tisztázott okokból "játéknak" csúfolt tevékenység lényege, hogy számokra kell tippelni egytől hatig. Ha eltaláljuk, a megtett szám duplán kerül a nyereményalapba, ha a szám kisebb, mint a tippelt, lehet a fennmaradó számmal újra játszani (ld. tizenkilencre lapot...), ha nagyobb, nem nyertünk. Ha a tippünk helyes volt, állítólag van rá esély, hogy olyan csúcsszuper ajándékok birtokába jussunk, mint például a bögre, aminek speciel még örülnék is, nemcsak mert itthon tenyérből kényszerülünk inni, hanem azért is, mert piros. Ha a nyereményalap lenullázódott, küldhetünk be vonalkódokat, amiket újabb tippekre válthatunk, ez hivatott motiválni a mértéktelen kávéfogyasztást, voksolni leggyakrabban negyedóránként lehet, a magasabb szintre lépéshez pedig több száz alkalommal kell eltalálnunk a helyes számot.
És mert ugye a találd ki hatszázszor, melyik számra gondoltam, nem, nem arra típusú játéknál önmagunk megijesztése valamivel tartalmasabb szórakozást ígér, a kreatív team megálmodta a számok mögé az Üvegtigris világát idéző, mókásnak szánt karaktereket is, akik a szlogen alapján "támadnak", magyarán meglepetésszerűen fosztogatják virtuális háztartásunkat, és akik olyan szellemességeket mondanak, mint hogy "Helló, nem ismersz meg? Pedig a rokonod vagyok".
Na most azon túl, hogy leginkább anyátok rokonsága ilyen, kérdeznélek titeket, kedves menedzser csapat, vajon a promóból szivárgó eszement primitivizmus és meghökkentő suttyóság a fogyasztók arcul köpése, vagy inkább valamiféle tovább nem rejtegethető taplóság reklámkampánynak álcázott manifesztációja-e?