HTML

nem kizárt

2013.09.11. 09:25 :: (frídhof)

Szabadságon vagyok, újra Budapesten. Jártam az agglomerációban, kis híján vidékre költöztem. Tapasztaltam torkos csütörtököt a McDonald's-ban, láttam két vagy három fehér embert Salgótarjánban, szálltam fel buszokra, amik mindig másfelé közlekedtek, aludtam lepukkant motelekben meg puccos szállodákban, háromszor szoktam le a dohányzásról. Hagytam magam elrángatni a Dobozba, szólítottam le másnak nőt az Úri muriba menet. Megnéztem 15 évadnyi sorozatot. Aztán elkezdett hiányozni a blog, épp mostanra, úgyhogy nem kizárt, kerül még ide pár tündöklően színvonalas bejegyzés.
Már ha - kielégítendő a közlési kényszert - nem veszem meg inkább Provident kölcsönre az új iPhone 5-öt, és posztolom tele a tükörből fényképezett nagytotál erekciómmal az instagramot.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uhumja.blog.hu/api/trackback/id/tr575506886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása